Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Marketingový mix Jazykové školy Presto
Zapletalová, Klára ; Padoslky, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se soustředí na analýzu současného marketingového mixu jazykové školy Presto, konkrétně jeho veřejnostní složky, a na základě získaných poznatků předkládá doporučení, jejichž aspirací je jeho zlepšení. Teoretická část práce akcentuje marketingový mix ve službách a popisuje jeho prvky. Další části analyzují vnější prostředí jazykové školy, jako i její současný marketingový mix, a přináší jednotlivé návrhy na zlepšení veřejnostní složky marketingového mixu jazykové školy.
Návrh marketingového mixu společnosti CARent, a.s.
Danielová, Magda ; Hartman, Lubomír (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti CARent, a.s. na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu společnosti. Výsledky práce vychází z analýzy spokojenosti zákazníků a napomáhají zvýšit poptávku po službách společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Šlosárková, Iveta ; Vaňous, Marek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu je využit marketingový průzkum. Ten na základě sběru dat formou dotazníkového šetření získaná data analyzuje a poskytuje podklady pro vyhodnocení a sestavení návrhů ke zvýšení celkové úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol
Hrkal, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Management a outsourcing lyžařských kurzů středních škol Cíle: Cílem práce je sestavení případové studie fiktivní firmy, jejímž podnikatelským záměrem je organizace lyžařských kurzů s využitím outsourcingu pro střední školy. Tohoto cíle je dosaženo pomocí průzkumu trhu, který zjišťuje názor vybraných českých ředitelů středních škol na danou problematiku. Metody: Pro výzkumné šetření je užita kvantitativní metoda dotazování, které proběhlo v písemné i elektronické podobě. Případová studie fiktivní firmy využívá marketingového mixu služeb jakožto taktické pomůcky pro její sestavení. Výsledky: Sestavená případová studie fiktivní firmy, vycházející z výsledků výzkumného šetření, je konkrétním plánem pro první rok její existence. Fiktivní firma je schopna zajistit organizaci v konkurenceschopné cenové hladině stávajících lyžařských kurzů na středních školách. Klíčová slova: management outsourcing, lyžařské kurzy, management sportovní akce, marketingový mix služeb, případová studie, výzkumné šetření
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Marketingová stratégia Testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne
Gašparíková, Veronika
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně. První část objasňuje odbornou problematiku tvorby marketingové strategie sestávajíci z charakteristiky marketingového mixu služeb, jednotlivých částí situační analýzy a marketingového výzkumu. Druhá část se následně věnuje konkrétním analýzám aplikovaným na Testovací středisko ECDL a výsledkem dotazníkového výzkumu. Získané výstupy jsou použity pro navržení efektivní marketingové strategie.
Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect
Rumlová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.